Facebook Pinterest

Információk

 A vásárlás menete

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, illetve korábbi rendeléseit megtekinteni, nyomon követni, praktikus lehet a regisztráció elvégzése, szállítási illetve számlázási adatait a rendszer ebben az esetben tárolja, azokat újból begépelnie következő vásárlás alkalmával nem szükséges.

Megrendelés csak a Kosárba gyűjtés -> Megrendelés folyamaton keresztül adható le, telefonon nincs mód rendelés leadására.

Kosár: katalógusunkban böngészve összeállíthatja kosarának tartalmát. A kiválasztott terméket a termékeket felsorakoztató ú.n. „lista-oldalról”, valamint a termékek részletes adatlapjain megtalálható „Kosárba” gombra kattintással gyűjtheti be a kosárba. A „Kosárba” gombok előtt egy kis rubrikában a kívánt mennyiséget töltheti ki. Alaphelyzetben ez 1 db-ra van beállítva, a készlet erejéig Ön tetszőlegesen megnövelheti a darabszámot. A "Kosárba" gomb megnyomása után felugró ablak két lehetőséget kínál fel: ellenőrizheti kosara tartalmát, vagy folytathatja tovább a vásárlást. A Kosár-tartalom ellenőrzésekor módosíthatja a kiválasztott termékek mennyiségét, illetve ki is vehet a kosárból terméket egyszerűen a "Kivesz" linkre (vagy pedig az "x" gombra) kattintva az adott termék sorában. Amennyiben változtatta a kosárban a mennyiségeket, kattintson a termékek felsorolása alatt található "Frissítés" gombra, ekkor a kosár automatikusan újraszámolja az árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket.

Ékszer-alaphoz méretben hozzáillő üveglencse csak az adott termék adatlapján választható, az „alap változat” legördülő sávra kattintva, majd a megfelelő mennyiséget rákattintással kiválasztva.

Amennyiben összeállította kosarának tartalmát és szeretné megvásárolni a termékeket: kattintson a "Megrendelem" gombra. 

Vásárlás folyamata: a kosárból a "Megrendelem" gombra kattintva a szállítási mód kiválasztása oldalra érkezik, mint a vásárlási folyamat 2. lépése. Ezeket a lépéseket a fenti karikákban található számok, és alattuk felirat is jelzi egyértelműen, hogy éppen hol tart a vásárlási folyamatban. Ha a kosár oldalról nem a szállítási mód oldalra jutott, akkor Ön nem volt előzőleg bejelentkezve az áruházba. Ekkor egy bejelentkező ablak jelenik meg, melyen megteheti a bejelentkezést kosara tartalmának elveszítése nélkül. Ha még nem regisztrált vásárlónk, úgy a regisztrációt is elvégezheti a kosár tartalmának megtartása mellett. 

A sikeres bejelentkezés vagy regisztráció után Ön a szállítási mód kiválasztásának lépéséhez jut.

Válassza ki egyértelműen a kívánt szállítási módot, majd kattintson a "Tovább" gombra. Mindenképpen szükséges egy szállítási módot kiválasztani, egyéb esetben a rendszer nem engedi tovább a vásárlási folyamatban.

Ezután a teljes végösszeg és adatok megadása oldalra kerül. Itt megtekintheti a fizetendő végösszeget, valamint az alatta található űrlapon meghatározhatja a számlázási és szállítási adatokat tetszőlegesen. Az Ön elérhetőségeinél egy Megjegyzés rovat formájában szöveges üzenetet is küldhet megrendeléséhez. Amennyiben kitöltötte az adatokat, kattintson a "Tovább" gombra.

A rendelés véglegesítése lépéshez ért. Itt már semmilyen adatot nem módosíthat, de minden adat amit Ön megadott, és minden megrendelt termék kiírásra kerül. Kérjük alaposan ellenőrizze az összes adatot! Amennyiben hibát észlel, az alul található "Vissza" gomb segítségével visszaléphet a megfelelő lépéshez és javíthat.

Ha minden adatot rendben talált, kattintson a "Megrendelem" gombra. Ekkor a rendszer kiírja ha rendelése sikeres. A rendeléséről Ön is kap egy igazoló e-mailt, mely minden megadott adatot és megrendelt terméket tartalmaz. Sikeres rendelés után kosara újra üres állapotba kerül. Amennyiben befejezte a vásárlást, az oldal tetején található "Bejelentkezés" panelen kijelentkezhet a rendszerből.

Egyéb kérdéseivel forduljon hozzánk a „Kapcsolat” menüpont alatt található e-mail címen.

Árak, fizetési feltételek


Árak: a webáruházban megvásárolható termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, amelyek 0 % áfát tartalmaznak. Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, melyek nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a termék kosárba helyezése után a szállítási mód kiválasztása után kerül felszámolásra. Amennyiben a webáruházban hiba vagy elírás történik a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után Szolgáltató azonnal tájékoztatja Vásárlót az új információkról. Felek ezt követően az új információ birtokában újra szerződnek, vagy elállnak a szerződéstől. 

Fizetési feltételek:

A webshopban leadott megrendelés elküldésekor a Vásárló a megadott e-mail címére egy automatikus értesítést kap az éppen aktuális rendelése azonosító számával, dátumával, a termékek listájával és áraival, valamint a szállítási költséggel már kiegészített, fizetendő végösszeggel. 

A megrendelés leadásával Vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kiválasztott termékeket, amennyiben azt szándékában – és módjában – áll meghatározott határidőn belül kifizetni.

Elutalt vételárról E-számlát fogunk küldeni e-mailben az utalás teljesítését követően.
  
Cég esetén a cég adószámát nagyon fontos a megfelelő helyen és a megfelelő formátumban feltüntetni!

Magánszemély esetén az adószám mezőt üresen kell hagyni. 

A rendelések végösszegének meg kell egyezniük a kifizetett vételárakkal, a rendelésekben módosításokat sajnos nem tudunk központilag megoldani, ebből kifolyólag rendeléseket összevonni, kiegészíteni, tételeket kivonni, szállítási opciókat és ezzel szállítási díjakat módosítani nem áll módunkban. A rendszer nem teszi lehetővé, ezért nem tudunk ebben segíteni. 

Kiegészítő rendelést összecsomagolunk egy korábban leadottal, a második szállítási költsége nem kerül felszámolásra abban az esetben, ha a második (kiegészítő) rendelés szállítási opciójánál "AJÁNDÉKUTALVÁNY BEVÁLTÁSA" van megjelölve (ettől ez az érték 0 Ft lesz) . (a legördülő menüben egy postát is meg kell jelölni, lehet bármelyik, a szállítási címként az első rendelésnél megadott eredeti címet fogjuk figyelembe venni.) 

Utánvéttel kért rendeléseket GLS futárnak a megadott szállítási címen átvételkor fizetheti a vásárló. Az  e-számlát a csomag feladását követően küldjük e-mailben.


POSTÁZÁS: 

Kiszállítás ELŐRE UTALÁST KÖVETŐEN:

POSTÁN MARADÓ küldeményként,  

vagy

CÍMRE, FUTÁRSZOLGÁLATTAL történik. Előre utalssal vagy utánvéttel fizethető.   

Az internetes vásárlás után
 5 munkanap áll a Vásárló rendelkezésére a vételárat a bankszámlaszámra átutalni / bankfiókban befizetni. A csomagok az utalások beérkezésének sorrendjében indulnak el, a beérkezést követő 3 munkanapon belül. (ezért érdemes minél előbb utalni, hogy ne soká kelljen várni a csomagra)

UTÁNVÉTTEL (futárnak fizetve a csomag átvételekor) kért csomagok kiszállítása:

Megrendelést követően egy vásárlási szándékot MEGERŐSÍTŐ E-MAILT várunk a csimadiya@gmail.com e-mail címünkre, tárgy megjelölésben a "rendelés sorszáma + UTÁNVÉT" kérjük szerepeljen. Ezzel a megerősítéssel indul el a csomag küldésének határideje: maximum 3 munkanapon belül indítjuk, de általában másnap. A megerősítésre a rossz tapasztalatok miatt van szükség. (komolytalan megrendelések, kiküldött csomagok át nem vétele, felesleges munka az át nem vett csomaggal és minket terhelő soha ki nem fizetett szálltási díj) Ezeket szeretnénk megelőzni, s kérünk mindenkit tényleg csak abban az esetben rendeljen utánvéttel, ha azt e-maiben is megerősítve, valóban át fogja venni és ki fogja fizetni a futárnak.


Előre utalás esetén a Szolgáltató  adatai: 

A számla végösszege átutalással fizetendő a következő számlaszámra:  11773205-08271002

A számlatulajdonos neve:  Förster Géza Zoltánné

A számlavezető bank: OTP Bank

A végösszeg banki befizetésként is elküldhető OTP bankfiókban befizetve a fenti számlaszámra.

A közlemény rovatban az egyértelmű beazonosítás érdekében mindenképpen szükséges feltüntetni a megrendelés sorszámát!

Bankkártyás fizetés
Jelenleg áruházunkhoz nem tartozik bankkártyás szolgáltatás, így Vásárlóink nem tudnak bankkártyával számlát kiegyenlíteni. Amennyiben Vásárló bankkártyás fizetésre felszólító ajánlatot kap Szolgáltató nevében, azonnal jelezzen, mert ilyen felszólítást Szolgáltató semmilyen körülmények között sem küld ügyfeleinknek. Természetesen ezen felszólításnak ne tegyen eleget, mert felmerülhet a csalás gyanúja.

Amennyiben Webáruház szolgáltatásunknál elérhető lesz a bankkártyás fizetési mód, azt közleményben tudatjuk kedves látogatóinkkal, vásárlóinkkal.



SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:


Kedden délután 16-19 óra között és péntek délután 15-18 óra között Budapesten, a Pöttyös utca 3. szám alatt van mód személyesen átvenni a rendeléseket. 
A kosár-folyamatban a szállítási mód megadásánál választható ki az átvétel napja. 

Fontos
: a 
legalább 1 munkanappal korábban leadott rendelések vehetők át a kiválasztott átvételi napon!
Ellenértékük készpénzben a helyszínen fizethető, vagy előre el is utalható, amennyiben a megadott bankszámlaszámra a teljes összeg (vagy e-mailben mellékelt utalási bizonylat) előző nap estig megérkezik.

Átvétel-időpont egyeztetése szükséges a rendelés-visszaigazoló e-mailben olvasható módon. ( csimadiya@gmail.com -ra küldött e-mail az érkezés várható időpontjával, tárgymagjelölésben a rendelés sorszámával)

Munkaszüneti napra eső keddek és péntekek automatikusan kivételt képeznek, illetve egyéb okok miatt elmaradni kényszerülő átadós-nap esetén, a soron következő pénteken vagy kedden (amennyiben az nem munkaszüneti nap) tudjuk megoldani a csomagok személyes átadását. E-mailben tudjuk egyeztetni a pontosabb részleteket a találkozóval kapcsolatban vásárlást követően. 

A megrendelések feldolgozása

 

Munkanapokon 10-18 óra között kerülnek feldolgozásra, összekészítésre a megrendelések. 

A már visszaigazolt megrendelések esetében is előfordulhat, hogy minőségi / mennyiségi, egyéb nem megfelelés okán azt visszamondani kényszerülnénk részben vagy egészben, ehhez való jogunkat fenntartjuk. Minden felmerülő körülményről Vásárlót e-mailben tájékoztatjuk, Vele egyeztetve, az Ő döntése alapján kerül sor

- vagy részben történő teljesítésre, (a hiányzó termék vételára visszautalásra kerül)

- vagy hiányzó termék vételárának megfelelő összegű csere-termék választható,

- vagy a teljes rendelés visszamondható, ekkor a teljes vételár visszautalásra kerül.

Szállítás

A rendelések kézbesítése, szállítása a vételár előre utalását követően történik postai küldeményként vagy futárcég közreműködésével.

Utalás beérkezését követő maximum 3 munkanapon belül a csomagok - utalás beérkezési sorrendben - elindulnak a Vásárlóhoz. (beérkezés napja a nulladik nap, következő munkanap az első, azt követő a második, s az utána következő a harmadik, ami a vállalt indítási határidő. Pl: hétfőn beérkezett utalások csomagjai legkésőbb csütörtökön elindulnak.) 

A csomagok rendszerint előbb kerülnek feladásra, mint a 3. munkanap, de a gyorsaság az adott csomagot a sorban megelőző, korábban kifizetett csomagok mennyiségének és időigényességének függvényében változó. Zsúfolt időszakban, mint pl. Karácsony előtt, a maximális határidőre is rendszerint szükség van. Nem előzhet meg határidős csomagot egy később kifizetett csomag sem, csak mert azt a vásárló sürgősen kézhez szeretné kapni. Fontos, hogy ezzel az átfutási idővel számolva legyenek a rendelések leadva és kifizetve.

A megrendelések minden esetben biztonságosan csomagolva kerülnek feladásra. 

A csomagot kézbesítéskor a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és a termékek esetleges sérülése esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, a csomagot sérült állapotban ne vegye át. Reklamációt nem áll módunkban elfogadni jegyzőkönyv hiányában.

A postázási díjak a Magyar Posta mindenkori díjszabása szerint módosulhatnak, így szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a szállítási díjakat is – áraihoz hasonlóan – a honlapon egyoldalúan bármikor módosítsa. 

A Magyar Posta Zrt. kézbesítési szabályainak be nem tartásából eredő teljesítési kockázatok a Vásárlót terhelik, így különösen a mindenkori átvételi határidő elmulasztása esetén.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetében az ismételt feladás költsége a Vásárlót terheli.

Aktuális szállítási költségek:

Belföldre:

750 Ft - 7500 Ft alatti végösszeg esetén – ajánlott elsőbbségi POSTÁN MARADÓ küldeményként postázva. A kiválasztott postán lesz átvehető a rendelés.

0 Ft - 7500 Ft feletti végösszeg esetén POSTÁN MARADÓ ajánlott elsőbbségi küldeményként postázva. A kiválasztott postán lesz átvehető a rendelés.


1100 Ft - 12000 Ft alatti végösszeg esetén CÍMRE KISZÁLLÍTÁS Futár céggel


0 Ft 12000 Ft feletti végösszeg esetén a ** CÍMRE KISZÁLLÍTÁS INGYENES 
**

1490 Ft - Utánvéttel kiszállítás címre GLS futárral


Külföldre:

Előzetes egyeztetés szükséges, a szállítási díj a cím alapján kerül kiszámításra, országonként változó. 


SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:

- szállítási költség: 0 Ft.

Kedden délután 16-19 óra között és péntek délután 15-18 óra között Budapesten, a Pöttyös utca 3. szám alatt van mód személyesen átvenni a rendeléseket. 
A kosár-folyamatban a szállítási mód megadásánál választható ki az átvétel napja. 

Fontos
: a 
legalább 1 munkanappal korábban leadott rendelések vehetők át a kiválasztott átvételi napon! 
Ellenértékük készpénzben a helyszínen fizethető, vagy előre el is utalható, amennyiben a megadott bankszámlaszámra a teljes összeg (vagy e-mailben mellékelt utalási bizonylat) előző nap estig megérkezik.

Átvétel-időpont egyeztetése szükséges a rendelés-visszaigazoló e-mailben olvasható módon. ( csimadiya@gmail.com -ra küldött e-mail az érkezés várható időpontjával, tárgymagjelölésben a rendelés sorszámával)

Munkaszüneti napra eső keddek és péntekek automatikusan kivételt képeznek, illetve egyéb okok miatt elmaradni kényszerülő átadós-nap esetén, a soron következő pénteken vagy kedden (amennyiben az nem munkaszüneti nap) tudjuk megoldani a csomagok személyes átadását. E-mailben tudjuk egyeztetni a pontosabb részleteket a találkozóval kapcsolatban vásárlást követően. 

 

Garancia 

Szolgáltató törekszik Vásárlói minél magasabb szintű kiszolgálására. Amennyiben ennek ellenére valamely termékkel, vagy szolgáltatással elégedetlen, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk az info@kreativekszerkellek.hu e-mail címen.  A lehető leggyorsabban igyekszünk megoldást találni a problémára.